2.9.13

Yıldız Tilbe sevmeyen var mı?

Tamam biraz ülker çikolatalı gofret reklamı gibi oldu, kabul ama gerçekten de öyle değil mi? :)
En coolundan en arabeskine, en metalcisinden en klasik müzik severine kadar herkesin içinde biraz Yıldız Tilbe vardır, bence. Neden mi?
Çünkü herkes mutlaka bir kez aşk acısı çekmiştir ve herkesin aşkına uygun bir şarkı bulunur, Yıldız Tilbe'de.
Kadın sanki hepsini yudum yudum yaşamış gibi öyle manidar ve anlamlı ki... Sebepsiz mutsuz musun aç bir Yıldız Tilbe şarkısı vur dibine! Karakteri de yansımış gibi şarkılarının ruhuna, içmeden sarhoş oluyor, insan..
Acıya acıya, ağlaya ağlaya bir şarkıdan diğerine geçiyorsun. Sen de onunla başlayıp onunla bitiriyorsun.
Ne diyor, Yıldızcığım "gün gelir acılar ezberlenir. iyileşir zamanla yaran.."
Her sözde ayrı bir güzellik ayrı bir lezzet bulunuyor.
Bazen bu kadar aşkı nasıl taşımış nasıl dayanmış kalbi diyorum. E o da Yıldız Tilbe farkı galiba.
İşte benim çok sevdiğim tekrar tekrar dinlesem de bıkmadığım şarkıları:

1. Sevemedim Ayrılığı

"Sığınıp anılara geçilmiyor ki uykulara 

Susma çığlık çığlığa dön dayanamıyorum!" 



2. El Adamı
"Yalnızlığın kadınıyım 

Anla beni el adamı.."


3. Sevdanın Tadı
"İnan, inan ki çok üzülürsün 

Kendinsin geç kaldığın 
Unutma, çıkar bir yerden tadı sevdanın"

4. Vazgeçtim

"Vazgeçtim direnişim 

Seni sevmeyi ağır ödüyorum.."

5. Aşk Laftan Anlamaz Ki

"Olsun mu olmasın dert sana uğramasın 

Gitsin de gelmesin bir daha ayrılık hiç."




6. Bir Tek Düşüncem

Biraz ümidim olsa ömür boyu beklerdim..


7. Aşkın Benden de Öte

"Al beni bırakma hiçbir an bile kendime 

Aşkın benden de öte bir yere gidemem ki"



8. Ummadığın Anda


"Şimdi senle hayat rüya düşlerim gerçek 

Sanki ben hiç yaşamadım seni tanıyana dek" 


9. Dayan Yüreğim

"Anlar mı hiç seni 

Yanarak mum gibi, eridiğini. 
Sen aşıksın o 
Kör hevesin kalıcı misafiri."



10. Delikanlım


Finali, özellikle Delikanlım ile yapmak istedim. Bu şarkı bir efsane. 
Sizin en sevdiğiniz Yıldız Tilbe şarkısı hangisi? :)


6 yorum:

  1. severiz tabee.
    şarkılarını da kendini de.
    :)

    YanıtlaSil
  2. 'delikanlım' başta gelir 'Sevemedim Ayrılığı'şarkısını da severim.deli dolu,uçarı kadın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok yaşasın o, bende bu ara bir Yıldız hastalığı hakim, hatta şuan bile o çalıyor :)

      Sil
  3. ben sevmiyorum yav, hatta sevmeyen yoktur dediğin için bi daha döndüm baktım, hakkaten sevmiyorum. kendimi çok dışlanmış hissettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkler ve zevkler diyelim o halde :)
      Benim de normalde müzik zevkime uyan biri değil ama gönül telime iyi basıyor :)

      Sil